Procedury operacyjne EBT
-
007 Procedura zamówienia tłumaczenia wyjazdowego
Numer procedury
007
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
wszyscy Klienci
Rodzaj usługi:
tłumaczenia ustne, asystenckie, wyjazdowe
Wystawca:
Dział Obslugi Klienta
-
Nasze biuro świadczy swoje usługi tłumaczeniowe na całym świecie (zobacz pełną listę tutaj). Jeżeli jesteście zainteresowani tłumaczeniem ustnym w dowolnym kraju prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą
ETAP 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zapytanie ofertowe wysyłamy drogą elektroniczną na adres info@tlumacz.com.pl. Prosimy o informacje dotyczace daty, miejsca oraz czasu trwania tłumaczenia, trybu tłumaczenia: (symultaniczny, konsekutywny, szeptane, asystenckie), ilości uczestników: (w przypadku tłumaczeń kabinowych) oraz wszelkie dodatkowe informacje, życzenia i wymagania. Jeżeli zależy Państwu na czasie prosimy o dopisek "EXPRESS" lub "PILNE" w temacie wiadomości, wówczas uruchomiony zostanie system ESP (Elektroniczny System Powiadamiania).
ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI
Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zapytania ofertowego w dni robocze oraz w ciągu 48 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).
UWAGA! W przypadku trybu ekspresowego wymagającego niezwłocznego rozpoczęcia tłumaczenia uprzejmie prosimy o kontakt z czerwonym telefonem naszego biura pod numerem 0609 99 99 99
ETAP 3 - REALIZACJA TŁUMACZENIA ORAZ PŁATNOŚĆ
Po dokonanym potwierdzeniu zamówienia rozpoczynamy proces organizacji zlecenia. Projekt zostaje przekazany do pierwszego wolnego tłumacza danego języka lub pierwszego wolnego tłumacza danej specjalizacji lub tłumacza najbliżej zamieszkującego (w przypadku tłumaczeń ustnych).
Po zakończonym tłumaczeniu wystawiamy fakturę VAT, którą wysyłamy (wraz z tłumaczeniem) na adres podany w zamówieniu lub potwierdzeniu.
W przypadku tłumaczeń wyjazdowych zamawianych przez podmioty zagraniczne prosimy o dokonanie 50% przedpłaty.
ETAP 4 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU
Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały (dokumenty oryginalne, kopie oraz wydruki faksowe) zostają odesłane lub zniszczone. Nie archwizujemy danych Klientów oraz usuwamy wszelkie przesłane materiały.
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy