Procedury operacyjne EBT
-
026 Procedura współpracy i rozliczeń z podwykonawcami
Numer procedury
026
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
tłumacze oraz inni podwykonawcy i współpracownicy
Rodzaj usługi:
wszystkie usługi
Wystawca:
Dział Finansowy
-
Szanowni Państwo,
wszystkie rachunki, faktury oraz umowy o dzieło prosimy przesyłać do koordynatora (PM), który zlecał projekt do realizacji. W przypadku zestawień zbiorowych prosimy o przesłanie faktur do Działu Finansowego: money@tlumacz.com.pl.
1) FAKTURA VAT - po wykonaniu zlecenia tłumacz przesyła fakturę na adres naszego biura głównego w Warszawie wraz ze specyfikacją lub numerem projektu. Biuro przesyła fakturę do Koordynatora Projektu. Koordynator Projektu, po uprzedniej akceptacji faktury, przesyła ją do Działu Księgowego. Dział Księgowy wprowadza płatność do systemu z datą efektywną 30 dni od daty wystawienia faktury.
2) UMOWA O DZIEŁO - po wykonaniu zlecenia tłumacz wypełnia formularz danych osobowych niezbędnych do wystawienia umowy o dzieło i przesyła go do koordynatora danego projektu. Koordynator Projektu, po uprzedniej akceptacji specyfikacji, przesyła prośbę do Działu Księgowego o wystawienie umowy o dzieło i przesłanie pocztą tradycyjną na adres podany przez tłumacza celem jej podpisania i odesłania. PS. UMÓW O DZIEŁO NIE STOSUJEMY W PRZYPADKU ZWYKŁYCH CZYNNOŚCI TRANSLATORSKICH (wykładania ZUS)
3) RACHUNEK - po wykonaniu zlecenia tłumacz przesyła rachunek na adres naszego biura głównego w Warszawie wraz ze specyfikacją lub numerem projektu. Biuro przesyła fakturę do Koordynatora Projektu. Koordynator Projektu, po uprzedniej akceptacji faktury, przesyła ją do Działu Księgowego. Dział Księgowy wprowadza płatność do systemu z datą efektywną 30 dni od daty wystawienia rachunku.
Terminy płatności:
Płatności w naszym biurze tłumaczeń wykonywane są w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury / rachunku lub zawarcia umowy o dzieło w przypadku tłumaczeń literackich lub innych spełniających niezbędne kryteria do zawarcia umowy o dzieło. W przypadku jakiegokolwiek opóźnienia z naszej strony prosimy w pierwszej kolejności o kontakt elektroniczny z naszym Działem Księgowym.
Adres e-mail do Działu Księgowego: money@tlumacz.com.pl
Jeśli chcecie Państwo upewnić się, czy Wasz rachunek dotarł do naszego biura i został poprawnie zakolejkowany do płatności prosimy o kontakt elektroniczny pod podanym powyżej adresem.
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy