Procedury operacyjne EBT

  • 026 Procedura współpracy i rozliczeń z podwykonawcami

    Numer procedury

    026

    Data wejścia w życie:

    7 czerwca 2013 roku

    Ostatnia aktualizacja:

    2 września 2018 roku

    Dotyczy:

    tłumacze oraz inni podwykonawcy i współpracownicy

    Rodzaj usługi:

    wszystkie usługi

    Wystawca:

    Dział Finansowy

  • Szanowni Państwo,

    wszystkie rachunki, faktury oraz umowy o dzieło prosimy przesyłać do koordynatora (PM), który zlecał projekt do realizacji. W przypadku zestawień zbiorowych prosimy o przesłanie faktur do Działu Finansowego: money@tlumacz.com.pl.


    1) FAKTURA VAT - po wykonaniu zlecenia tłumacz przesyła fakturę na adres naszego biura głównego w Warszawie wraz ze specyfikacją lub numerem projektu. Biuro przesyła fakturę do Koordynatora Projektu. Koordynator Projektu, po uprzedniej akceptacji faktury, przesyła ją do Działu Księgowego. Dział Księgowy wprowadza płatność do systemu z datą efektywną 30 dni od daty wystawienia faktury.

    2) UMOWA O DZIEŁO - po wykonaniu zlecenia tłumacz wypełnia formularz danych osobowych niezbędnych do wystawienia umowy o dzieło i przesyła go do koordynatora danego projektu. Koordynator Projektu, po uprzedniej akceptacji specyfikacji, przesyła prośbę do Działu Księgowego o wystawienie umowy o dzieło i przesłanie pocztą tradycyjną na adres podany przez tłumacza celem jej podpisania i odesłania. PS. UMÓW O DZIEŁO NIE STOSUJEMY W PRZYPADKU ZWYKŁYCH CZYNNOŚCI TRANSLATORSKICH (wykładania ZUS)

    3) RACHUNEK - po wykonaniu zlecenia tłumacz przesyła rachunek na adres naszego biura głównego w Warszawie wraz ze specyfikacją lub numerem projektu. Biuro przesyła fakturę do Koordynatora Projektu. Koordynator Projektu, po uprzedniej akceptacji faktury, przesyła ją do Działu Księgowego. Dział Księgowy wprowadza płatność do systemu z datą efektywną 30 dni od daty wystawienia rachunku.

    Terminy płatności:

    Płatności w naszym biurze tłumaczeń wykonywane są w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury / rachunku lub zawarcia umowy o dzieło w przypadku tłumaczeń literackich lub innych spełniających niezbędne kryteria do zawarcia umowy o dzieło. W przypadku jakiegokolwiek opóźnienia z naszej strony prosimy w pierwszej kolejności o kontakt elektroniczny z naszym Działem Księgowym.

    Adres e-mail do Działu Księgowego: money@tlumacz.com.pl

    Jeśli chcecie Państwo upewnić się, czy Wasz rachunek dotarł do naszego biura i został poprawnie zakolejkowany do płatności prosimy o kontakt elektroniczny pod podanym powyżej adresem.

Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy