Procedury operacyjne EBT
-
025 Procedura zamówienia tłumaczenia ekspresowego - serwis nocny
Numer procedury
025
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
Klienci indywidualni i korporacyjni
Rodzaj usługi:
wszystkie usługi
Wystawca:
Dział Obslugi Klienta
W przypadku zainteresowania tłumaczeniem ekspresowym lub serwisem nocnym prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:
Nasze biuro świadczy usługę tłumaczeń ekspresowych w serwisie dziennym i nocnym również dla osób prywatnych (indywidualnych nie posiadających osobowości prawnej). W przypadku zainteresowania tłumaczeniem ekspresowym prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:
ETAP 1 - DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW
1. Materiał w postaci plików elektronicznych przeznaczony do tłumaczenia przesyłamy niezwłocznie drogą elektroniczną na adres ekspres@tlumacz.com.pl.
ETAP 2 - WYCENA
Po otrzymaniu plików niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty i najkrótszego terminu realizacji. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 60 minut od momentu otrzymania materiału w dni robocze.
W przypadku braku kontaktu z naszej strony w godzinach 20:00 - 07:00 prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod Czerwonym Telefonem podanym na stronie usługi SERWISU NOCNEGO tutaj.
ETAP 3 - AKCEPTACJA WARUNKÓW I PŁATNOŚĆ
W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:
a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.
b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.
UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności. W przypadku osób indywidualnych prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty. Wszelkie dodatkowe opłaty związane z przesłaniem tłumaczenia pocztą poleconą, za pobraniem lub kurierem pokrywane są przez Klienta
ETAP 4 - REALIZACJA I DOSTARCZENIE TŁUMACZENIA
W momencie otrzymania potwierdzenia zapłaty lub potwierdzenia zamówienia:
a) rozpoczynamy tłumaczenie - w zależności od uzgodnień
b) odsyłamy tłumaczenie - w przypadku gdy już zostało wykonane
W przypadku większych zamówień (powyżej 20 stron) zastrzegamy sobie prawo uznania otrzymania płatności w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie.
ETAP 5 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU
Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały zostają odesłane Klientowi. Nie archwizujemy zleceń i w momencie otrzymania zapłaty za tłumaczenie, w miarę możliwości, usuwamy wszelkie przesłane przez klienta materiały. W przypadku ponownego tłumaczenia takiego samego lub podobnego tekstu prosimy o załączenie również starszej lub podobnej wersji tłumaczenia.Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy