Procedury operacyjne EBT

  • 023 Procedura zamówienia tłumaczenia literackiego

    Numer procedury

    023

    Data wejścia w życie:

    7 czerwca 2013 roku

    Dotyczy:

    osoby prywatne oraz klienci korporacyjni

    Rodzaj usługi:

    tłumaczenia pisemne

    Wystawca:

    Dział Obsługi Klienta

    Szanowni Państwo,

    W przypadku zainteresowania tłumaczeniem literackim prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:

    ETAP 1 - DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW

    1. Materiał w postaci plików elektronicznych przeznaczony do tłumaczenia przesyłamy drogą elektroniczną na adres info@tlumacz.com.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Europejskie Biuro Tłumaczeń PROXIMUSS, ul. Tamka 40, 00-355 Warszawa (kontakt telefoniczny: 693 333 333) - w przypadku wysłania pocztą tradycyjną prosimy o zaczekanie na nasz kontakt telefoniczny, który powinien nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania materiałów.

    Prosimy również o dołączenie wszelkich niezbędnych informacji o wymaganej terminologii, grupie docelowej, stylu, wszelkich dodatkowych wymganiach lub oczekiwaniach oraz, w miarę możliwości, prosimy o wszelkie inne dodatkowe materiały pomocnicze lub wskazówki, jakie mogą okazać się pomocne podczas tłumaczenia.

    ETAP 2 - WYCENA


    Po otrzymaniu plików niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty i najkrótszego terminu realizacji. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu otrzymania materiału w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

    ETAP 3 - AKCEPTACJA WARUNKÓW I PŁATNOŚĆ

    W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:

    a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

    b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.

    UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności. W przypadku osób indywidualnych prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty. Wszelkie dodatkowe opłaty związane z przesłaniem tłumaczenia pocztą poleconą, za pobraniem lub kurierem pokrywane są przez Klienta

    ETAP 4 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU

    Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały zostają odesłane Klientowi. Nie archwizujemy zleceń i w momencie otrzymania zapłaty za tłumaczenie, w miarę możliwości, usuwamy wszelkie przesłane przez klienta materiały. W przypadku ponownego tłumaczenia takiego samego lub podobnego tekstu prosimy o załączenie również starszej lub podobnej wersji tłumaczenia.

    Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy