Procedury operacyjne EBT
-
015 Procedura windykacyjna
Numer procedury
015
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
wszyscy Klienci
Rodzaj usługi:
wszystkie usługi
Wystawca:
Dział Windykacji Należności
-
Szanowni Państwo,
nasze biuro tłumaczeń posiada własny wewnętrzny Dział Windykacji Należności (bezpośredni kontakt telefoniczny: 509 504 111 - faks: [aktualnie usługa niedostępna]), który wykonuje i nadzoruje cały proces Windykacji Należności od chwili wysłania pierwszego monitu do przesłania sprawy do właściwego sądu z wnioskiem o wydanie nakazu zapłaty.
PROCEDURA WINDYKACYJNA W NASZEJ FIRMIE WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO:
1. 7 dni po terminie płatności - pracownik Działu Windykacji Należności wysyła elektroniczne przypomnienie o niezapłaconym rachunku
2. 14 dni po terminie płatności - pracownik Działu Windykacji Należności kontaktuje się telefonicznie z Klientemi informuje o niezapłaconym rachunku oraz prosi o informację kiedy rachunek / faktura zostanie opłacona
3. 30 dni po terminie płatności - wysyłamy pisemne ostateczne wezwanie do zapłaty
4. 31 dni po terminie płatności - rozpoczynamy naliczanie ustawowych odsetek karnych lub odsetek w wysokości ustalonej w ramach danego projektu / umowy.
5. 40 dni po terminie płatności - w przypadku braku kontaktu z klientem lub złamanych obietnic dotyczących płatności przesyłamy, w postępowaniu elektronicznym, wniosek do Sądu Rejonowego w Lublinie z prośbą o wydanie nakazu zapłaty oraz zwrot kosztów postępowania sądowego i opłat związanych z niezbędną reprezentacją przez prawnika.
6. ok 60 dni po terminie płatności - przekazujemy sprawę do Komornika, co oznacza większe opłaty łączne związane z zadłużeniem.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Windykacji należności pod numerem telefonu: 509 504 111 od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00.
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy