Procedury operacyjne EBT
-
013 Procedura zamówienia tłumaczenia z taśmy
Numer procedury
013
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
wszyscy Klienci
Rodzaj usługi:
tłumaczenia z taśmy (ustne)
Wystawca:
Dział Obslugi Klienta
-
Nasze biuro wykonuje tłumaczenia uwierzytelnione (poświadczone) oraz potwierdzone we wszystkich językach świata. Zlecenia pilne i ekspresowe - więcej informacji tutaj.
ETAP 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE
W przypadku zainteresowania usługą tłumaczenia z taśmy (audio-wizualnego) uprzejmie prosimy o przesłanie materiału (plików) lub linków do stosownych plików w formie elektronicznej na nasz adres główny podany w zakładce Kontakt.
UWAGA! W przypadku plików większych niż 50 MB prosimy o skorzystanie z dowolnego bezpłatnego serwisu służącego do przesyłania dużych plików, np. YouSendit lub weTransfer.
WAŻNE! OFERUJEMY NASTĘPUJĄCE WARIANTY USŁUGI
a) ZAPIS TŁUMACZENIA BEZ TIMELINE'U - zapisujemy tłumaczenie w języku końcowym zgodnie z nagraniem bez zaznaczania czasu, w którym dane zdanie zostało wypowiedziane.
b) ZAPIS TŁUMACZENIA WRAZ Z TIMELINE'M - zapisujemy tłumaczenie w języku końcowym zgodnie z nagraniem oraz dodatkowo zapisujemy czas, w którym dane zdanie zostało wypowiedziane z dokładnością co do sekundy.
c) ZAPIS JĘZYKA ŹRÓDŁOWEGO I DOCELOWEGO - zapisujemy tłumaczenie w języku końcowym zgodnie z nagraniem oraz dodatkowo przepisujemy tekst źródłowy. Klient otrzymuje dwa pliki z zapisem wypowiedzi w języku polskim i języku obcym
d) INFORMACJA OGÓLNA - SKRÓT NAJWAŻNIEJSZYCH INFORMACJI - jeżeli Klient zainteresowany jest jedynie najważniejszymi informacjami lub konkretną odpowiedzią na dane pytanie wówczas tłumacz przesłuchuje dany tekst i udziela pisemnych odpowiedzi na zadane pytania lub dokonuje streszczenia i przekazuje je w formie pisemnej.
Prosimy o wyraźne zaznaczenie w zapytaniu ofertowym, którym wariantem usługi jesteście Państwo zainteresowani.
Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).
ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI
Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawiania najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 60 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).
ETAP 3 - REALIZACJA ZLECENIA ORAZ PŁATNOŚĆ
W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:
a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.
b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.
UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności. W przypadku osób indywidualnych prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty.
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy