Procedury operacyjne EBT

  • 013 Procedura zamówienia tłumaczenia z taśmy

    Numer procedury

    013

    Data wejścia w życie:

    7 czerwca 2013 roku

    Ostatnia aktualizacja:

    2 września 2018 roku

    Dotyczy:

    wszyscy Klienci

    Rodzaj usługi:

    tłumaczenia z taśmy (ustne)

    Wystawca:

    Dział Obslugi Klienta

  • Nasze biuro wykonuje tłumaczenia uwierzytelnione (poświadczone) oraz potwierdzone we wszystkich językach świata. Zlecenia pilne i ekspresowe - więcej informacji tutaj.

    ETAP 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE

    W przypadku zainteresowania usługą tłumaczenia z taśmy (audio-wizualnego) uprzejmie prosimy o przesłanie materiału (plików) lub linków do stosownych plików w formie elektronicznej na nasz adres główny podany w zakładce Kontakt.

    UWAGA! W przypadku plików większych niż 50 MB prosimy o skorzystanie z dowolnego bezpłatnego serwisu służącego do przesyłania dużych plików, np. YouSendit lub weTransfer.

    WAŻNE! OFERUJEMY NASTĘPUJĄCE WARIANTY USŁUGI

    a) ZAPIS TŁUMACZENIA BEZ TIMELINE'U - zapisujemy tłumaczenie w języku końcowym zgodnie z nagraniem bez zaznaczania czasu, w którym dane zdanie zostało wypowiedziane.

    b) ZAPIS TŁUMACZENIA WRAZ Z TIMELINE'M - zapisujemy tłumaczenie w języku końcowym zgodnie z nagraniem oraz dodatkowo zapisujemy czas, w którym dane zdanie zostało wypowiedziane z dokładnością co do sekundy.

    c) ZAPIS JĘZYKA ŹRÓDŁOWEGO I DOCELOWEGO - zapisujemy tłumaczenie w języku końcowym zgodnie z nagraniem oraz dodatkowo przepisujemy tekst źródłowy. Klient otrzymuje dwa pliki z zapisem wypowiedzi w języku polskim i języku obcym

    d) INFORMACJA OGÓLNA - SKRÓT NAJWAŻNIEJSZYCH INFORMACJI - jeżeli Klient zainteresowany jest jedynie najważniejszymi informacjami lub konkretną odpowiedzią na dane pytanie wówczas tłumacz przesłuchuje dany tekst i udziela pisemnych odpowiedzi na zadane pytania lub dokonuje streszczenia i przekazuje je w formie pisemnej.

    Prosimy o wyraźne zaznaczenie w zapytaniu ofertowym, którym wariantem usługi jesteście Państwo zainteresowani.

    Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

    ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI

    Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawiania najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 60 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

    ETAP 3 - REALIZACJA ZLECENIA ORAZ PŁATNOŚĆ

    W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:

    a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

    b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.

    UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności. W przypadku osób indywidualnych prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty.

Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy