Procedury operacyjne EBT

  • 012 Procedura zamówienia korekty tekstu wykonanej przez native speakera

    Numer procedury

    012

    Data wejścia w życie:

    7 czerwca 2013 roku

    Ostatnia aktualizacja:

    2 września 2018 roku

    Dotyczy:

    wszyscy Klienci

    Rodzaj usługi:

    tłumaczenia pisemne

    Wystawca:

    Dział Obslugi Klienta

  • Nasze biuro wykonuje tłumaczenia oraz korekty wykonywane przez native speakerów ponad 70 obszarów jęzkowych - więcej informacji tutaj.

    ETAP 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE

    W przypadku zainteresowania usługą weryfikacji (proof readingu) danego tekstu uprzejmie prosimy o przesłanie materiału (plików) w formie elektronicznej na nasz adres główny podany w zakładce Kontakt.

    OFERUJEMY NASTĘPUJĄCE WARIANTY USŁUGI

    a) WERYFIKACJA GRAMATYCZNO - LEKSYKALNA - podczas weryfikacji szczególny nacisk kładziemy na aspekty gramatyczne i leksykalne. Usługa wykonana jest przez native speakera danego obszaru językowego.

    b) LOKALIZACJA TEKSTU - PRZYGOTOWANIE DO PUBLIKACJI - kompleksowa usługa edycji, weryfikacji i przygotowania tekstu do publikacji. Usługa wykonana jest przez native speakera danego obszaru językowego.

    c) WERYFIKACJA MERYTORYCZNA - weryfikacja językowa oraz merytoryczna wykonywana przez osobę posiadającą stosowne wykształcenie kierunkowe oraz będącą native speakerem danego języka.

    Prosimy o wyraźne zaznaczenie w zapytaniu ofertowym, którym wariantem usługi jesteście Państwo zainteresowani.

    Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 60 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

    ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI

    Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawiania najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

    “Nie otrzymałeś oferty w ciągu 120 minut w dni robocze lub 24h w dni wolne od pracy? Prosimy poinformuj nas o tym! E-mail: szef@tlumacz.com.pl”

    ETAP 3 - REALIZACJA ZLECENIA ORAZ PŁATNOŚĆ

    W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:

    a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

    b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.

    UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności.

Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy