Procedury operacyjne EBT
-
012 Procedura zamówienia korekty tekstu wykonanej przez native speakera
Numer procedury
012
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
wszyscy Klienci
Rodzaj usługi:
tłumaczenia pisemne
Wystawca:
Dział Obslugi Klienta
-
Nasze biuro wykonuje tłumaczenia oraz korekty wykonywane przez native speakerów ponad 70 obszarów jęzkowych - więcej informacji tutaj.
ETAP 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE
W przypadku zainteresowania usługą weryfikacji (proof readingu) danego tekstu uprzejmie prosimy o przesłanie materiału (plików) w formie elektronicznej na nasz adres główny podany w zakładce Kontakt.
OFERUJEMY NASTĘPUJĄCE WARIANTY USŁUGI
a) WERYFIKACJA GRAMATYCZNO - LEKSYKALNA - podczas weryfikacji szczególny nacisk kładziemy na aspekty gramatyczne i leksykalne. Usługa wykonana jest przez native speakera danego obszaru językowego.
b) LOKALIZACJA TEKSTU - PRZYGOTOWANIE DO PUBLIKACJI - kompleksowa usługa edycji, weryfikacji i przygotowania tekstu do publikacji. Usługa wykonana jest przez native speakera danego obszaru językowego.
c) WERYFIKACJA MERYTORYCZNA - weryfikacja językowa oraz merytoryczna wykonywana przez osobę posiadającą stosowne wykształcenie kierunkowe oraz będącą native speakerem danego języka.
Prosimy o wyraźne zaznaczenie w zapytaniu ofertowym, którym wariantem usługi jesteście Państwo zainteresowani.
Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 60 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).
ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI
Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawiania najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).
“Nie otrzymałeś oferty w ciągu 120 minut w dni robocze lub 24h w dni wolne od pracy? Prosimy poinformuj nas o tym! E-mail: szef@tlumacz.com.pl”
ETAP 3 - REALIZACJA ZLECENIA ORAZ PŁATNOŚĆ
W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:
a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.
b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.
UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności.
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy