Procedury operacyjne EBT

  • 010 Procedura zamówienia tłumaczenia uwierzytelnionego ustnego

    Numer procedury

    010

    Data wejścia w życie:

    7 czerwca 2013 roku

    Ostatnia aktualizacja:

    2 września 2018 roku

    Dotyczy:

    wszyscy Klienci

    Rodzaj usługi:

    tłumaczenia przysiegłe (inaczej: poświadczone, uwierzytelnione)

    Wystawca:

    Dział Obslugi Klienta

  • Nasze biuro wykonuje tłumaczenia uwierzytelnione (poświadczone) oraz potwierdzone we wszystkich językach świata. Zlecenia pilne i ekspresowe - więcej informacji tutaj.

    ETAP 1 - ZAPYTANIE ORAZ REZERWACJA

    Aby zamówić tłumacza przysięgłego na tłumaczenie przysięgłe (uwierzytelnione) ustne lub dokonać rezerwacji terminu w dowolnej miejscowości na terenie kraju prosimy o przesłanie zapytania elektronicznego korzystając z formularza lub wysyłając wiadomość na nasz główny adres e-mail dostępny w zakładce Kontakt.

    Prosimy umieścić następujące informacje, które pomogą nam szybko i sprawnie przesłać możliwie najkorzystniejszą ofertę.

    1) miejscowość w której tłumaczenie ma zostać wykonane

    2) określenie czynności prawnej lub innej podczas której wymagana będzie obecność tłumacza przysięgłego

    3) datę oraz godzinę rozpoczęcia i zakończenia tłumaczenia (o ile czas zakończenia jest znany)

    4) wszelkie dodatkowe niezbędne informacje (w szczególności dotyczące dostępności ewentualnych materiałów pomocniczych dla tłumacza) w tym m.in. informacje dotyczące dress code'u (odpowiedniego ubioru).

    ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI

    Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

    “Nie otrzymałeś oferty w ciągu 120 minut w dni robocze lub 24h w dni wolne od pracy? Prosimy poinformuj nas o tym! Otrzymasz dodatkowo 10% rabatu! E-mail: szef@tlumacz.com.pl”

    ETAP 3 - REALIZACJA TŁUMACZENIA ORAZ PŁATNOŚĆ

    W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:

    a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

    b) w przypadku płatności za rezerwację tłumacza - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT na kwotę 50% wartości zamówienia, następnie Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

    UWAGA! Tłumaczenia ustne rozliczane są w blokach 4 godzinnych. Jedynie w szczególnych przypadkach stosujemy rozliczenie godzinowe.

Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy