Procedury operacyjne EBT
-
010 Procedura zamówienia tłumaczenia uwierzytelnionego ustnego
Numer procedury
010
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
wszyscy Klienci
Rodzaj usługi:
tłumaczenia przysiegłe (inaczej: poświadczone, uwierzytelnione)
Wystawca:
Dział Obslugi Klienta
-
Nasze biuro wykonuje tłumaczenia uwierzytelnione (poświadczone) oraz potwierdzone we wszystkich językach świata. Zlecenia pilne i ekspresowe - więcej informacji tutaj.
ETAP 1 - ZAPYTANIE ORAZ REZERWACJA
Aby zamówić tłumacza przysięgłego na tłumaczenie przysięgłe (uwierzytelnione) ustne lub dokonać rezerwacji terminu w dowolnej miejscowości na terenie kraju prosimy o przesłanie zapytania elektronicznego korzystając z formularza lub wysyłając wiadomość na nasz główny adres e-mail dostępny w zakładce Kontakt.
Prosimy umieścić następujące informacje, które pomogą nam szybko i sprawnie przesłać możliwie najkorzystniejszą ofertę.
1) miejscowość w której tłumaczenie ma zostać wykonane
2) określenie czynności prawnej lub innej podczas której wymagana będzie obecność tłumacza przysięgłego
3) datę oraz godzinę rozpoczęcia i zakończenia tłumaczenia (o ile czas zakończenia jest znany)
4) wszelkie dodatkowe niezbędne informacje (w szczególności dotyczące dostępności ewentualnych materiałów pomocniczych dla tłumacza) w tym m.in. informacje dotyczące dress code'u (odpowiedniego ubioru).
ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI
Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).
“Nie otrzymałeś oferty w ciągu 120 minut w dni robocze lub 24h w dni wolne od pracy? Prosimy poinformuj nas o tym! Otrzymasz dodatkowo 10% rabatu! E-mail: szef@tlumacz.com.pl”
ETAP 3 - REALIZACJA TŁUMACZENIA ORAZ PŁATNOŚĆ
W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:
a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.
b) w przypadku płatności za rezerwację tłumacza - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT na kwotę 50% wartości zamówienia, następnie Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.
UWAGA! Tłumaczenia ustne rozliczane są w blokach 4 godzinnych. Jedynie w szczególnych przypadkach stosujemy rozliczenie godzinowe.
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy