Procedury operacyjne EBT
-
008 Procedura zamówienia tłumaczenia stron internetowych
Numer procedury
008
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
wszyscy Klienci
Rodzaj usługi:
tłumaczenia pisemne / tłumaczenie w kodzie HTML/PHP
Wystawca:
Dział Obslugi Klienta
-
Nasze biuro świadczy usługi tłumaczenia stron internetowych, które wykonywane są w specjalnej aplikacji służącej do dokonywania przekładu w języku HTML/PHP oraz innych niestandardowych formatach (SDL). Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tłumaczeniem dowolnej strony internetowej uprzejmie prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.
ETAP 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zapytanie ofertowe wysyłamy drogą elektroniczną na adres info@tlumacz.com.pl.
2. Zapytanie powinno zawierać:
a) link do serwera FTP na którym umieszczona jest strona (wówczas w celu wyceny ściągamy cały serwis do naszego środowiska komputerowego, dokonujemy analizy tekstu i wyceny projektu)
b) cały serwis internetowy przeznaczony do tłumaczenia przesyłamy na adres podany powyżej w jednym skompresowanym folderze w formacie ZIP lub RAR.
Prosimy również o dołączenie wszelkich niezbędnych informacji o wymaganej terminologii oraz, w miarę możliwości, wszelkie inne dodatkowe materiały pomocnicze, jakie mogą okazać się pomocne podczas tłumaczenia.
ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI
Po otrzymaniu zapytania i dokonaniu analizy cenowej niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zapytania ofertowego w dni robocze oraz w ciągu 48 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).
UWAGA! W przypadku trybu ekspresowego wymagającego niezwłocznego rozpoczęcia tłumaczenia uprzejmie prosimy o kontakt z czerwonym telefonem naszego biura pod numerem 693 333 333
ETAP 3 - REALIZACJA TŁUMACZENIA ORAZ PŁATNOŚĆ
Po dokonanym potwierdzeniu zamówienia rozpoczynamy proces tłumaczenia strony internetowej. Po zakończonym tłumaczeniu odsyłamy wykonane tłumaczenie w w skompresowanym folderze RAR lub ZIP lub ładujemy stronę bezpośrednio na serwer Klienta. Następnie wystawiamy fakturę VAT z 7, 14 lub 30 dniowym terminem płatności, którą wysyłamy na adres podany w zamówieniu lub potwierdzeniu.
ETAP 4 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU
Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały (dokumenty oryginalne, kopie oraz wydruki faksowe i materiały pomocnicze) zostają odesłane lub zniszczone. Nie archwizujemy danych Klientów oraz usuwamy wszelkie przesłane materiały.
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy