Procedury operacyjne EBT

  • 006 Procedura reklamacyjna

    Numer procedury

    006

    Data wejścia w życie:

    7 czerwca 2013 roku

    Ostatnia aktualizacja:

    2 września 2018 roku

    Dotyczy:

    Klienci indywidualni i korporacyjni

    Rodzaj usługi:

    wszystkie usługi

    Wystawca:

    Dział Obslugi Klienta

  • Szanowni Państwo,

    wasze zadowolenie ze świadczonych przez nas usług jest dla nas największym priorytetem. W przypadku jakiegokolwiek niezadowolenia z całości usługi lub jej części uprzejmie prosimy o przesłanie do nas reklamacji na nasz główny adres e-mail w dowolnej formie z uwzględnieniem jednak konkretnych przykładów błędnego lub nierzetelnego tłumaczenia, bądź opóźnienia w terminie realizacji.

    Po otrzymaniu Państwa pisma dokonujemy wstępnej oceny i udzielamy wszelkich wyjaśnień. W przypadku, gdy do udzielenia odpowiedzi wymagana jest konsultacja z innym tłumaczem, wówczas przesyłamy Państwa pismo do innego losowo wybranego tłumacza z prośbą o dokonanie obiektywnej i niezależnej opinii o tłumaczeniu oraz udzielenia stosownych odpowiedzi (lub wyjaśnień) na postawione zarzuty w piśmie reklamacyjnym.

    Termin składania reklamacji: 7 dni
    Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od daty ich złożenia.

Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy