Procedury operacyjne EBT
-
006 Procedura reklamacyjna
Numer procedury
006
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
Klienci indywidualni i korporacyjni
Rodzaj usługi:
wszystkie usługi
Wystawca:
Dział Obslugi Klienta
-
Szanowni Państwo,
wasze zadowolenie ze świadczonych przez nas usług jest dla nas największym priorytetem. W przypadku jakiegokolwiek niezadowolenia z całości usługi lub jej części uprzejmie prosimy o przesłanie do nas reklamacji na nasz główny adres e-mail w dowolnej formie z uwzględnieniem jednak konkretnych przykładów błędnego lub nierzetelnego tłumaczenia, bądź opóźnienia w terminie realizacji.
Po otrzymaniu Państwa pisma dokonujemy wstępnej oceny i udzielamy wszelkich wyjaśnień. W przypadku, gdy do udzielenia odpowiedzi wymagana jest konsultacja z innym tłumaczem, wówczas przesyłamy Państwa pismo do innego losowo wybranego tłumacza z prośbą o dokonanie obiektywnej i niezależnej opinii o tłumaczeniu oraz udzielenia stosownych odpowiedzi (lub wyjaśnień) na postawione zarzuty w piśmie reklamacyjnym.
Termin składania reklamacji: 7 dni
Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od daty ich złożenia.
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy