Procedury operacyjne EBT
-
004 Procedura zamówienia sprzętu konferencyjnego
Numer procedury
004
Data wejścia w życie:
7 czerwca 2013 roku
Ostatnia aktualizacja:
2 września 2018 roku
Dotyczy:
klienci korporacyjni
Rodzaj usługi:
wynajem sprzętu
Wystawca:
Centrum Konferencyjne (oraz Partnerzy)
-
Nasze biuro oferuje wynajem sprzętu konferencyjnego na terenie całego kraju. W przypadku zainteresowania wynajmem sprzętu konferencyjnego uprzejmie prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:
ETAP 1 - DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW ORAZ PODSTAWOWYCH INFORMACJI O PROJEKCIE
1. W pierwszym zapytaniu dotyczącym wynajmu sprzętu konferencyjnego prosimy o następujące informacje:
- datę oraz miejscowość oraz czas trwania wydarzenia / konferencji
- rodzaj sprzętu: (kabiny dla tłumaczy, przenośna symultanka, nagłośnienie, oświetlenie, urządzenia i usługi dodatkowe)
- ilość uczestników: (w przypadku tłumaczeń kabinowych)
vwszelkie informacje dodatkowe o obiekcie (metraż kwadratowy, czy jest nagłośnienie, jaki rodzaj sprzętu)
- wszelkie informacje dodatkowe o wydarzeniu / konferencji - pozwoli nam to dopasować najlepsze adekwatne rozwiązania
- wszelkie dodatkowe informacje, życzenia Klienta oraz wymagania
W przypadku nagłych projektów lub sytuacji nadzwyczajnych uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny - szczegółowe informacje kontaktowe tutaj
ETAP 2 - WYCENA
Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zapytania w dni robocze oraz w najbliższy dzień roboczy po dniu wolnym od pracy (dni świąteczne).
UWAGA! W przypadku trybu ekspresowego wymagającego niezwłocznego rozpoczęcia tłumaczenia uprzejmie prosimy o kontakt z czerwonym telefonem naszego biura pod numerem 693 333 333
ETAP 3 - AKCEPTACJA WARUNKÓW ORAZ PŁATNOŚĆ ZA USŁUGĘ
W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty rozpoczynamy proces organizacji logistycznej sprzętu oraz proces przygotowania projektu. Za potwierdzenie wykonania tłumaczenia uznajemy stosowną informację wysłaną przez Klienta ze służbowego adresu elektronicznego danej firmy wraz z podaniem pełnych danych fakturowych firmy. W szczególnych przypadkach możemy prosić o dokonanie przedpłaty lub wpłatę zaliczki (duże projekty).
ETAP 4 - REALIZACJA PROJEKTU
Każdy projekt wynajmu sprzętu konferencyjnego wymaga dokladnego przygotowania. Od momentu zamówienia pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie i dopinamy wszystkie szczegóły projektu.
ETAP 5 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU
Po zakończonym projekcie wystiamy fakturę z prośbą o terminową płatność. Płatność za tłumaczenie dokonywana jest na podstawie wystawionej faktury z 7, 14 lub 30 dniowym terminem płatności - w zależności od rodzaju zawartej umowy i wspólnych postanowień. Fakturę wysyłamy elektronicznie w postaci pliku PDF z prośbą o wydrukowanie i przekazanie do Działu Księgowego. Na życzenie Klienta możemy również przesłać wystawioną fakturę pocztą tradycyjną.
UWAGA! Wszystkie podane ceny na stronie internetowej wyrażone są w wartości netto. Do cen tych należy doliczyć podatek VAT (23%). Nie wykonujemy tłumaczeń w tak zwanym trybie "bez faktury".
Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy