Procedury operacyjne EBT

  • 002 Procedura zamówienia tłumaczenia pisemnego przez Klienta korporacyjnego

    Numer procedury

    002

    Data wejścia w życie:

    7 czerwca 2013 roku

    Dotyczy:

    klienci korporacyjni

    Rodzaj usługi:

    tłumaczenie pisemne

    Wystawca:

    Dział Obsługi Klienta

    Nasze biuro świadczy swoje usługi przede wszystkim dla Klientów korporacyjnych. W przypadku zainteresowania tłumaczeniem pisemnym (zwykłym lub przysięgłym) prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:


    ETAP 1 - DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW

    1. Dokumenty przeznaczone do tłumaczenia przesyłamy:

    a) drogą elektroniczną na adres info@tlumacz.com.pl lub;

    b) faksem pod ogólnopolski numer faksowy [aktualnie usługa niedostępna] (dodatkowo prosimy dopisać kontaktowy numer telefonu oraz możliwie adres na który mamy odesłać tłumaczenie) lub;

    c) pocztą tradycyjną na adres: Europejskie Biuro Tłumaczeń PROXIMUSS, ul. Tamka 40, 00-355 Warszawa (kontakt telefoniczny: 22 244 22 05 lub 22 244 22 05) - w przypadku wysłania pocztą tradycyjną prosimy o zaczekanie na nasz kontakt telefoniczny, który powinien nastąpić w ciągu 72 godzin.

    Prosimy również o dołączenie wszelkich niezbędnych informacji o wymaganej terminologii oraz, w miarę możliwości, wszelkie inne dodatkowe materiały pomocnicze, jakie mogą okazać się pomocne podczas tłumaczenia.

    UWAGA! Prosimy o zwrócenie uwagi, aby przesłane pliki nie były zbyt duże (maksymalny rozmiar dla jednej strony to 2 MB) a w przypadku faksu prosimy o maksymalne możliwe "dociśnięcie" dokumenty do matrycy kopiującej.



    ETAP 2 - WYCENA

    Po otrzymaniu plików niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty i najkrótszego terminu realizacji. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu otrzymania materiału w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

    “Nie otrzymałeś oferty w ciągu 120 minut w dni robocze lub 24h w dni wolne od pracy? Prosimy poinformuj nas o tym! Otrzymasz dodatkowo 10% rabatu! E-mail: szef@tlumacz.com.pl”

    UWAGA! W przypadku trybu ekspresowego wymagającego niezwłocznego rozpoczęcia tłumaczenia uprzejmie prosimy o kontakt z czerwonym telefonem naszego biura pod numerem 693 333 333



    ETAP 3 - AKCEPTACJA WARUNKÓW I PŁATNOŚĆ

    W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty tłumaczenie zostaje niezwłocznie przesłane do realizacji zgodnie ze wzajemnymi uzgodnieniami. Za potwierdzenie wykonania tłumaczenia uznajemy stosowną informację wysłaną przez Klienta ze służbowego adresu elektronicznego danej firmy. W szczególnych przypadkach możemy prosić o dokonanie przedpłaty lub wpłatę zaliczki (duże projekty).

    Płatność za tłumaczenie dokonywana jest na podstawie wystawionej faktury z 7, 14 lub 30 dniowym terminem płatności - w zależności od rodzaju zawartej umowy i wspólnych postanowień. Fakturę wysyłamy elektronicznie w postaci pliku PDF z prośbą o wydrukowanie i przekazanie do Działu Księgowego. Na życzenie Klienta możemy również przesłać wystawioną fakturę pocztą tradycyjną.

    UWAGA! Wszystkie podane ceny na stronie internetowej wyrażone są w wartości netto. Do cen tych należy doliczyć podatek VAT (23%). Nie wykonujemy tłumaczeń w tak zwanym trybie "bez faktury". Wszelkie dodatkowe opłaty związane z przesłaniem tłumaczenia pocztą poleconą, za pobraniem lub kurierem pokrywane są przez Klienta


    ETAP 4 - REALIZACJA I DOSTARCZENIE TŁUMACZENIA

    W momencie otrzymania potwierdzenia projektu rozpoczynamy proces tłumaczenia - w zależności od uzgodnień. Każde tłumaczenie pisemne przesyłane jest elektronicznie do Klienta niezwłocznie jego po wykonaniu.


    ETAP 5 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU

    Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały w postaci wydrukowanych tesktów zostają odesłane Klientowi. Nie archwizujemy zleceń i w momencie otrzymania zapłaty za tłumaczenie, w miarę możliwości, usuwamy wszelkie przesłane przez klienta materiały.

    Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy